Misschien herken je dit: je komt fris en uitgerust op je werk met het gevoel dat je de hele wereld aankan totdat….. je collega vraagt: ”Is er iets? Ben je boos?” of “Heb je slecht geslapen?”
Onze klanten weten niet altijd welke behandeling ze willen en ook als ze daar wel een beeld van hebben, proberen we de vraag daarachter helder te krijgen. In onze kliniek nemen we uitgebreid de tijd om samen met jou te onderzoeken wat je met de behandeling wilt bereiken. Dus naast de vraag welke delen van je gezicht je zou willen verbeteren, vragen we je ook welk doel je met de behandeling wilt bereiken. Dat is voor iedereen weer anders.
Je kunt dan denken aan: minder vermoeid, minder slap, minder verdrietig, aantrekkelijker, jonger, slanker, vrouwelijker/mannelijker. Vervolgens adviseren we je dan vanuit onze expertise of je dit doel ook kan bereiken met de behandeling die je eventueel al in gedachten had.
Soms komen we dan tot de conclusie dat je beter een andere behandeling kan doen, omdat je daarmee beter het gewenste effect kan bereiken. Oftewel: wat de klant wil is niet altijd de behandeling die de klant nodig heeft. Een gesprek hierover kost tijd en aandacht en dat is nou precies de reden dat wij uitgebreid de tijd nemen voor een consult. Liever tevoren weten wat je kan bereiken met de behandeling en een tevreden klant, dan teleurstelling achteraf.
Met deze benadering zien wij tevreden klanten en ook blije dokters. Wat goed voor jullie is, is ook goed voor onze kliniek: onze klanten zijn ons beste visitekaartje. Benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen? Een consult is altijd gratis en vrijblijvend. We gaan pas over tot behandeling als je overtuigd bent dat je de behandeling wilt ondergaan.
We hopen je snel te zien!
Nicolette Vermeulen
Esthetisch arts